Projectleider gezocht!

Word jij onze nieuwe Projectleider? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte nieuwe collega voor ons kantoor in Rietmolen!

Over Kormelink

Bouwen beleef je bij Kormelink! Al ruim 100 jaar bouwen we in het midden en oosten van Nederland de mooiste utiliteit projecten en woningen. Daarnaast maken we ook renovatie en verduurzaming projecten en bieden we meerjarig en klein onderhoud aan. Eén ding wat zeker is: geen enkel project is hetzelfde. Van werken waar de tent open moet blijven tot volledige nieuwbouw, snelle transformaties en verduurzaming tot in de puntjes, niets is ons te gek. Met ons team van 75 vakspecialisten zorgen we er samen voor dat we kwaliteit neerzetten met een persoonlijke aanpak. Bij Kormelink vinden we dan ook dat bouwen niet alleen maar stenen stapelen is. Achter elk project zit een mens met een droom, wens of ambitie waar we samen mee aan de slag gaan deze waar te maken.

Op jou kunnen we bouwen! 

In deze functie geef jij leiding aan de projectteams, de werkvoorbereiders en de uitvoerders en daarbij draag je zorg voor de totale projectleiding van één of meerdere projecten. Door jouw technische en organisatorische kennis gecombineerd met jouw helicopterview en de nodige daadkracht ben jij in staat om je collega’s te motiveren en projecten succesvol samen uit te voeren. Je werkt zo efficiënt en effectief mogelijk samen met vaste partners zoals onderaannemers en leveranciers. Je bent (eind)verantwoordelijk voor een totaalproject. Daarnaast werk je mee en lever je een bijdrage aan het tender-/aanbestedingstraject. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Bevorderen van de ontwikkeling van je eigen medewerkers;
  • Toezien op prestaties van de interne projectteams;
  • Input leveren en deelnemen aan tendertrajecten;
  • Opstellen en beoordelen van projectplanningen (daarbij houd je rekening met veiligheid, kwaliteit, tijd en financiële haalbaarheid);
  • Verantwoordelijk voor de tijdige en juiste inkoop van materialen en onderaannemers;
  • Inkoopcontracten opstellen en toezicht op houden op de leverprestaties;
  • Afhandelen van meer- en minderwerk;
  • Zorgen voor tijdige en correcte eindafrekening:
  • Leiden van bouw- en werkvergaderingen met opdrachtgever, bouwdirectie etc.;
  • Marktontwikkelingen in de bouw volgen en deze intern bespreken;
  • Technische en financiële projectleiding tot en met de oplevering én nazorg;
  • Input leveren en deelnemen aan tendertrajecten;
  • Signaleren van acquisitiekansen en relatiebeheer bij bestaande klanten;
  • Meedenken met de organisatie om de onderneming verder te professionaliseren.

Wat zoeken wij?

  • HBO opleiding richting Bouwkunde, Technische Bedrijfskunde of vergelijkbaar;
  • Ervaring met projectmanagement in de bouw is een pre;
  • Grondige bouwkundige kennis;
  • Sterk financieel inzicht;
  • Kennis van geautomatiseerde systemen;
  • Je hebt een coachende stijl van leidinggeven, bent communicatief sterk en bent een echter verbinder;
  • Jij bent innovatief, ondernemend en beschikt over een hands-on mentaliteit ;
  • Jij bent klantgericht en resultaatgericht.

Wat bieden wij?

  • Een veelzijdige functie, in een succesvol aannemersbedrijf dat vol vertrouwen de toekomst van het nieuwe bouwend Nederland tegemoet gaat.
  • Je wordt opgenomen in een team van professionele -en collegiale collega’s, die je ondersteunen en feedback geven.
  • Er bestaat de mogelijkheid om door te groeien, afhankelijk van je ambities en capaciteiten, bijvoorbeeld naar een leidinggevende rol.
  • De arbeidsvoorwaarden zijn goed en passend bij je ervaring en inbreng.

Vragen of solliciteren?

Enthousiast? Wil je met ons komen samenwerken? Stuur je CV met motivatie naar sollicitaties@kormelinkbouw.nl of bel direct met HR op nummer 0545 – 22 12 81. We komen graag met je in gesprek middels een eerste kennismakingsgesprek.